Наш Колектив
- Бичкова Л.Г. – директор , учитель біології, стаж роботи – 39 років, вища кваліфікаційна категорія
- Теличко Л.М. – заступник директора з НВР роботи, учитель хімії, стаж роботи – 22 роки, перша кваліфікаційна категорія.
- Романченко С.М. – учитель трудового навчання, керівник гуртка художнього випалювання по дереву, стаж роботи – 30 років, вища кваліфікаційна категорія.
- Тищенко Л.М. – учитель географії, стаж роботи – 18 років, перша кваліфікаційна категорія.
- Заїка Л.О. – учитель англійської мови, стаж роботи – 29 років, вища кваліфікаційна категорія.
- Волковинська Н.С. – учитель образотворчого мистецтва, керівник гуртка рукоділля і дизайну, стаж роботи- 7 років, спеціаліст.
- Куценко С.М. – учитель математики, стаж роботи – 18 років, перша кваліфікаційна категорія.
- Войнича М.А. – педагог- організатор, стаж роботи – 1 рік, спеціаліст.
- Панюшина О.В. – практичний психолог, стаж роботи – 1 рік, спеціаліст.
- Маслей В.В. – учитель історії та правознавства, стаж роботи – 6 років, спеціаліст.
- Козуб Г.О. – учитель початкових класів , стаж роботи – 26 років, спеціаліст.
- Чала В.Ф. – учитель трудового навчання, стаж роботи – 11 років, спеціаліст.
- Розсоха В.А. – учитель фізичної культури, інструктор з водіння транспортних засобів, стаж роботи – 13 років, спеціаліст.
- Анепір С.В. – бібліотекар, стаж роботи – 26 років..
- Швидка І.А. – учитель початкових класів, стаж роботи – 31 рік, перша кваліфікаційна категорія.
- Теличко О.М. – учитель початкових класі, стаж роботи – 21 рік, вища кваліфікаційна категорія.
- Розсоха Г.П. – учитель початкових класів, стаж роботи – 39 років, вища кваліфікаційна категорія.
- Карповець Я.М. – учитель української мови і зарубіжної літератури, стаж роботи – 6 років, друга кваліфікаційна категорія.
- Лях Л.В. – учитель української мови і літератури, стаж роботи – 11 років, спеціаліст.
- Заворотний О.О. – учитель фізики, стаж роботи – 32 роки, перша кваліфікаційна категорія.
- Крикля М.П. – учитель інформатики, молодий спеціаліст
Виховна проблема – превентивне виховання – пріоритетний напрямок виховання школярів, що направлений на вдосконалення морального і психічного здоров’я підлітків та попередження негативних явищ у дитячому і молодіжному середовищі .
Найбільш вдало і результативно в школі проводяться:
- Заходи, направлені на профілактику і запобігання вживання шкідливих звичок
- Заходи для формування позитивних соціальних настанов
- Заходи з формування позицій здорового способу життя
- Заходи з правового захисту дітей
Вся система запланованих школою заходів несе попереджувальний, випереджуючий, запобіжний характер і спрямована на вдосконалення способу життя школярів та обрання ними правильної соціальної орієнтації.